Dagens vandring var mycket seg och oinspirerad på grund av undertecknads status. Det blev slitsamt större delen av vandringen. Det är svårt att vara på topp varje dag. Läs mera här

Dagens vandring var mycket seg och oinspirerad på grund av undertecknads status. Det blev slitsamt större delen av vandringen. Det är svårt att vara på topp varje dag. Läs mera här

Denna vandring blev 1,5 etapper. Vandring i storskog, ungskog och en del geologiska och historiska miljöer passerades. Läs mera här
I söndags blev det vandring etapp 5. Fint väder och fina omgivningar. Vacker storskog mitt på etappen. En trevlig vandring. Läs mera här
Denna resa är nu avslutad och hoppas Du kära läsare haft något utbyte av denna rapport. Många bilder och en del text blev det. Läs mera enligt länk.
Länk till quiz/rapport.


I söndags blev det vandring etapp 4. Det blev lite omväxlande omgivningar. Fick vandra i mera kulturmark denna gång. En härlig vandring. Läs mera här

Ibland är inte skallen helt i ordning. Detta kan åstadkomma lite missöden. Vad kan hända? Läs mera
här

Nu är resan avslutad. Den började dåligt för att sedan innehålla två trevliga dagar och avslutades dåligt! För de som inte gillar elände rekommenderas att hoppa över dag 1 och slutet dag 4! Läs mera enligt länk.
Läs mera här
Lider av rastlöshet så nu är det dags att vandra Bergslagsleden! Det blev lite extra överaskning denna dag då våren tagit paus? Läs mera
här
